Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο μπεστ σέλερ της Honda (photos)

Αποτέλεσμα εικόνας για Super Cub C100 
Το παγκόσμιο best seller της Honda είναι πλέον άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σύμφωνα με ανακοίνωση την ελληνική αντιπροσωπείας και συνδυάζει την κλασική γνώριμη σχεδίαση του παγκόσμιου best seller των Ιαπώνων με σύγχρονες τεχνολογίες όπως τα φώτα τεχνολογίας full LED και το Smart Key.
Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, είχε συγκεκριμένο σκοπό: “να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στα ζωές των ανθρώπων”.

Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Όλο αυτό το διάστημα, οι αρετές του Super Cub – στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα – παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου: αθόρυβα και διακριτικά, κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo – να μυήσει και να υποστηρίξει τους ανθρώπους στο μοντέλο της προσωπικής μετακίνησης.
Έχοντας γνώση του target group των αναβατών πόλεων – νεότερων αλλά και πιο ώριμων – που αναζητούν ένα παπί εμπνευσμένο από ρετρό φόρμες με πραγματική αξιοπιστία και εντυπωσιακό στυλ, η Honda αποκάλυψε το Super Cub C125, μία εξέλιξη του θρυλικού παπιού και σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη μακροχρόνια ιστορία του, σχεδιασμένο για το σύγχρονο ρυθμό ζωής των μεγάλων πόλεων.
Το νέο Honda Super Cub C125 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. – Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα στην τιμή των 3.990 ευρώ.

Το νέο κεφάλαιο του θρυλικού παπιού
Το Super Cub C125 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην θρυλική ιστορία ενός μοντέλου με παγκόσμια απήχηση, το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες, και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, ώστε ήταν το πρώτο όχημα στην Ιαπωνία στο οποίο δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα.
Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα 125cc βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.


Εφοδιαμένο με Smart Key
Μία νότα σύγχρονης εποχής είναι το Honda Smart Key. Βάλτε το στην τσέπη σας και ξεχάστε το, το Super Cub C125 είναι έτοιμο για εκκίνηση. Επίσης ελέγχει το immobiliser αποτρέποντας τους κλέφτες, και εφοδιάζεται με λειτουργία ‘ανταπόκρισης’ (answer back) μέσω της οποίας τα φλας αναβοσβήνουν πιέζοντας ένα μπουτόν για να βρίσκει ο αναβάτης εύκολα το όχημά του σε πολυσύχναστους χώρους στάθμευσης. Τέλος, προς τιμήν των προγόνων του (και υπογραμμίζοντας την ιστορία της Honda) το ιστορικό τρισδιάστατο λογότυπο ‘Old Wing’ κοσμεί το Smart Key.

Μεγάλοι τροχοί, χαμηλό βάρος
Η γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού έχουν ρυθμιστεί στα 26.5°/71mm με μεταξόνιο 1245mm. Το βάρος με τα υγρά είναι 109kg. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17-ιντσών προσδίδουν ευστάθεια και ακρίβεια διεύθυνσης. Το παπί είναι εξοπλισμένο με ελαστικά tubeless, διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 80/90-17 πίσω. Ένα εμπρός δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm.

Αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας
Απλός, στιβαρός αξιόπιστος, οικονομικός: με δύο λόγια, ο κινητήρας του Super Cub C125. Ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας ψεκασμού καυσίμου SOHC 125cc έχει βελτιωθεί αισθητικά με ένα ματ μεταλλικό φινίρισμα και λεπτομέρειες χρωμίου που του χαρίζουν premium εμφάνιση, ενώ παράλληλα έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας.

Η διάμετρος και η διαδρομή είναι στα 52.4 x 57.9mm, με την συμπίεση να φτάνει στο 9.3:1. Η μέγιστη ισχύς των 9,65 ίππων αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000 σ.α.λ. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και – σύμφωνα με την παράδοση του κλασικού Super Cub – οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς μανέτα.

Με αυτό τον κινητήρα, το Super Cub C125 μπορεί να καλύψει 66,7 χλμ. με ένα μόλις λίτρο, σύμφωνα με την Honda(WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245 χιλιόμετρων από το ρεζερβουάρ των 3,7 λίτρων.
Πηγή newsauto.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40