Η Peugeot αποκάλυψε το νέο 508 σεντάν το οποίο θα ανταγωνιστεί το Volkswagen Passat, το Ford Mondeo και το Opel Insignia. Επίσης, με αυτή την κίνηση η Peugeot θα προσπαθήσει να επαναφέρει στη μόδα τα μεγάλα σεντάν. Στην ευρωπαϊκή αγορά, η παραδοσιακή κατηγορία D των σεντάν, μετά από σχεδόν μία 10ετία πτωτικής πορείας, τα τελευταία 4 χρόνια έχει σταθεροποιηθεί. Κάτω από την πίεση μιας ευρείας γκάμας επιλογών που έχουν οι πελάτες της κατηγορίας και ειδικά από τα SUV, τα μεγάλα σεντάν ανακάμπτουν μέσω της προσφοράς μοντέλων από τους premium κατασκευαστές, που διακρίνονται τόσο από μεγάλη ποικιλία αμαξωμάτων όσο και από ισχυρή ταυτότητα.
Άσχετα από τις προτιμήσεις των
καταναλωτών, το 508 είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη γαλλική
αυτοκινητοβιομηχανία και γι’ αυτό το λόγο το νέο 508 βασίζεται στην νέα
πλατφόρμα PSA, η οποία υιοθετείται με γοργούς ρυθμούς και από τα
υπόλοιπα μοντέλα της Peugeot. Από τη μια το κακό είναι πως λόγω της νέας
πλατφόρμας το 508 δεν θα έχει εξακύλινδρο κινητήρα, αλλά από την άλλη
θα προσφέρεται η επιλογή υβριδικού κινητήρα.
Το νέο 508 θα κυκλοφορήσει με έξι
επιλογές διαφορετικών κινητήρων, εκ των οποίων οι τρεις θα είναι
βενζινοκίνητοι και οι υπόλοιποι πετρελαιοκίνητοι. Ο πιο δυνατός
κινητήρας θα είναι ένας βενζινοκινητήρας turbo των 1,6 λίτρων, ο οποίος
θα αποδίδει 222 ίππους και θα είναι παρόμοιος με τον κινητήρα του 208
GTI. Το 508 με τον υβριδικό κινητήρα θα είναι διαθέσιμο προς το τέλος
του 2019.
Μαζί με την πλατφόρμα άλλαξε και ο
εξωτερικός σχεδιασμός σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το 508 δανείζεται διάφορα
χαρακτηριστικά από το 3008 και το 5008 και συνδυάζει τις κομψές
λεπτομέρειες με τον μεγάλο όγκο του. Δύο χαρακτηριστικά του 508 είναι τα
τζάμια που δεν έχουν πλαίσιο και τα πίσω φώτα που θυμίζουν πρωτότυπο
μοντέλο και το κάνουν να ξεχωρίζει από τους συντηρητικούς ανταγωνιστές
του.
Με την πρώτη ματιά το Peugeot 508
τραβάει τα βλέμματα χάρη στη δυναμική του εμφάνιση. Το ύψος του
αυτοκινήτου μειώθηκε – δεν ξεπερνά πλέον τα 1,40 μ. – και οι
αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα κουπέ.
Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό κι
αντανακλά δυναμισμό. Η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου
και τα φώτα LED, αντλούν έμπνευση κατευθείαν από το πιο πρόσφατο
πρωτότυπο της Peugeot, το Instinct. Με το γνωστό λιοντάρι στο κέντρο της
μάσκας και το λογότυπο της μάρκας στο χείλος του καπό, το νέο Peugeot
508 αποτίνει φόρο τιμής στον διάσημο πρόγονό του. Τα Peugeot 504 και 504
coupé.
Το καπό έχει χαμηλώσει όσο το δυνατόν
περισσότερο ώστε να τονίσει τον δυναμισμό του νέου Peugeot 508, ενώ το
συνολικό παρουσιαστικό του έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να τραβά τα
βλέμματα από όποια γωνία κι αν το κοιτάξει κανείς. Όλα αυτά τα
χαρακτηριστικά στο μπροστινό μέρος του νέου Peugeot 508, καταλήγουν να
δώσουν στο αυτοκίνητο μια πραγματική αίσθηση ποιότητας και χαρακτήρα,
όντας ταυτόχρονα και σε απόλυτη ταύτιση με τη σύγχρονη σχεδιαστική
γλώσσα της Peugeot.
Το 508 εκτός από τον κομψότατο σχεδιασμό
του, προσφέρει και ένα πολυτελέστατο εσωτερικό, κάνοντας το εσωτερικό
του Audi A4 και το Volkswagen Passat να δείχνουν αδιάφορα. Κάποια από τα
βασικά χαρακτηριστικά της καμπίνας του 508, είναι το σύστημα i-Cockpit,
τα πλήκτρα κάτω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment και τα
υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό, τις πόρτες και τα καθίσματα.
Πιστεύουμε πως η Peugeot έχει πολλές
πιθανότητες να αναγεννήσει ένα κομμάτι της αγοράς που έχει περάσει στην
αφάνεια και αυτό γιατί έχει στο ιστορικό της το 406, το οποίο ήταν ένα
πολύ επιτυχημένο και κομψό σεντάν.
Τελειώνοντας να αναφέρουμε πως το 508 θα
κυκλοφορήσει στην αγορά το καλοκαίρι και προς το τέλος του 2018 θα
κυκλοφορήσει και η έκδοση estate.
πηγή
Σχόλια