Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αλλάζει τους όρους των προσφορών η ΑΒ Βασιλόπουλος

http://s.kathimerini.gr/resources/2016-03/vasilopoulos1-thumb-large.jpg 
της Αλεξάνδρας Γκίτση
Σήμερα πάνω από το 50% των επωνύμων προϊόντων που πωλούνται μέσα από τις σάλες των σούπερ μάρκετ βρίσκεται σε προσφορά. Σε κάποιες κατηγορίες δε, όπως στα απορρυπαντικά, το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο και αγγίζει πλέον το 80%. 

Το αποτέλεσμα είναι, αρκετοί προμηθευτές να έχουν φθάσει στα όριά τους και οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις να μην μπορούν να παρακολουθήσουν αυτή την πλειοδοσία και να χάνουν καταναλωτές, οι οποίοι μετακινούνται όπου βρουν καλύτερη προσφορά.
Κι όμως παρά το γεγονός ότι προμηθευτές και λιανέμποροι δυσανασχετούν από την κατάσταση, ουδείς έχει κάνει το βήμα για να την αλλάξει. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον.

Και λέμε μέχρι στιγμής, γιατί η ΑΒ Βασιλόπουλος, ετοιμάζεται να αλλάξει το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό όπως είπε στο Capital.gr ο επικεφαλής της αλυσίδας κ. Λεωνίδας Βρεττάκος, θα γίνει σταδιακά και σε βάθος χρόνου. Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν σκοπεύει να σταματήσει τις προσφορές, ούτε να περιορίσει τα κεφάλαια που διαθέτει για τη μείωση των τιμών, τα οποία ξεπερνούν ετησίως τα 240 εκατ. ευρώ, αλλά σχεδιάζει να εντάξει και άλλους τρόπους.
Μεταξύ αυτών των εργαλείων που πρόκειται να χρησιμοποιήσει, είναι η επιβράβευση των πελατών της αλυσίδας που έχουν κάρτα πιστότητας, οι προσωπικές επιστολές προς αυτούς, "bonus" το οποίο θα συνδέεται με το ύψος του λογαριασμού και οι εξατομικευμένες προσφορές, ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις επιλογές τους.

Δηλαδή η ΑΒ Βασιλόπουλος, επιδιώκει μέσω αυτής της νέας προσέγγισης να φέρει στο επίκεντρο τον καταναλωτή της ξεχωριστά και όχι μαζικά, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την πιστότητα αυτών στο δίκτυό της. Και φυσικά να αυξήσει το μέσο καλάθι. Σήμερα αυτό έχει υποχωρήσει στα 18 ευρώ από 27 ευρώ που ήταν το 2011.

Ο ελληνικός βραχίονας του πολυεθνικού κολοσσού Ahold – Delhaize, που ήταν από τους μεγάλους κερδισμένους της κατάρρευσης του δικτύου της Μαρινόπουλος το 2016, "είδε" πέρυσι τα μεγέθη του να πιέζονται. Αυτό οφείλεται και στην επαναλειτουργία του δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης από τις αρχές του περασμένου Μαρτίου αλλά και στην αλλαγή συμπεριφοράς του καταναλωτή, ο οποίος ψωνίζει όπου βρει τις περισσότερες και τις καλύτερες προσφορές.
Η υποχώρηση στις πωλήσεις της αλυσίδας την περασμένη χρονιά, χαρακτηρίζεται οριακή από τον επικεφαλής του λιανεμπορικού ομίλου. Πέρυσι οι πωλήσεις της μειώθηκαν 3% σε σχέση με το 2016 ενώ σε σχέση με το 2015 ήταν αυξημένες κατά 8%.

Για την περσινή χρονιά, ο ίδιος λέει πως ήταν μία ιδιαίτερη χρονιά, η οποία χαρακτηρίστηκε από τον επαναπροσδιορισμό της αγοράς αλλά και έντονη κινητικότητα συνολικά στον κλάδο, σε επίπεδο ανοίγματος καταστημάτων, με περισσότερα από 700 νέα καταστήματα συνολικά, εκ των οποίων τα 500 αφορούσαν σε εκ νέου ανοίγματα υφιστάμενων δικτύων και τα 200 σε νέα καταστήματα.

Με δίκτυο 414 καταστημάτων, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με τα στελέχη της διατηρεί, τη θέση της στην αγορά με τζίρο πάνω από 2,1 δις ευρώ, 2,4 εκατομμύρια πελάτες και 14.092 εργαζόμενους.

Για τη φετινή χρονιά, όπως αναφέρει ο κ. Βρεττάκος, η ΑΒ θα συνεχίσει στην ίδια τροχιά σχεδιάζοντας τόσο το άμεσο όσο και το μακροπρόθεσμο μέλλον, επενδύοντας περισσότερο από 90 εκατ. ευρώ στη διεύρυνση των υπηρεσιών αλλά και του δικτύου της. Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να δημιουργήσει 40 νέα νέα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.

Ποια είναι όμως η στόχευση του μεγαλύτερου ξένου παίκτη στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων; Οι επενδύσεις θα κυμανθούν στα 250-300 εκατ. ευρώ, το δίκτυο θα ενισχυθεί με 100 νέα καταστήματα ενώ έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη του δικτύου franchise. Στο πλαίσιο αυτό το δίκτυο Shop & Go, θα πενταπλασιαστεί στην τριετία και θα φθάσει τα 60 σημεία από 12 που είναι σήμερα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί