Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η επιστροφή της SPAR στην Ελλάδα

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/35/e1/20/35e12052442e08febffc529b0d1abdc9.jpg 
Tης Αλεξάνδρας Γκίτση

"Στέγη", ένα διεθνές brand και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε ανταγωνιστικές τιμές μέσω κεντρικών συμφωνιών, αναζητά το "ορφανό” δίκτυο της αλυσίδας Μαρινόπουλος που δεν πέρασε, βάσει της συμφωνίας με τον Σκλαβενίτη, στο δίκτυο της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη.

Πρόκειται για 150 και πλέον καταστήματα ανά την Ελλάδα της πρώην Μαρινόπουλος, που λειτουργούσαν με συμβάσεις δικαιόχρησης. Μεταξύ αυτών είναι και τα 19 καταστήματα του Μαθιουδάκη από την Κρήτη, ο οποίος, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας του  βρίσκεται σε επαφές με την Ολλανδική αλυσίδα SPAR (το brand το έφερε το 1969 στην Ελλάδα η αλυσίδα Βερόπουλος), για να αναλάβει το Master Franchisee του σήματος για την Ελλάδα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών βρίσκονται στην τελική ευθεία και μένουν να καθοριστούν οι λεπτομέρειες προκειμένου έως το τέλος Μαΐου να υπογραφεί η τελική συμφωνία. Το δίκτυο των 19 καταστημάτων που ελέγχει ο κ. Μαθιουδάκης σε Κρήτη και Μύκονο το οποίο τζιράρει 30 εκατ. ευρώ, σίγουρα δεν αποτελεί κρίσιμη μάζα καταστημάτων ικανή να κάνει τη διαφορά. Για τον λόγο αυτό πληροφορίες αναφέρουν πως διενεργούνται επαφές και με τους επιχειρηματίες που λειτουργούσαν υπό την "ομπρέλα” της Μαρινόπουλος, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας κρίσιμος αριθμός δικτύου καταστημάτων και κατ’ επέκταση τζίρου ώστε οι κεντρικές συμφωνίες και η προμήθεια προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας υπό το brand της Spar να έχει νόημα.

Εκτός από τον κ. Μαθιουδάκη, το τελευταίο διάστημα στην αγορά είχε ακουστεί πως ενδιαφέρον για την "επαναφορά” του brand SPAR στην Ελλάδα έχει εκδηλώσει και ο επιχειρηματίας Δήμος Βερούκας που ελέγχει την αλυσίδα Bazaar, κάτι πάντως που ο ίδιος διέψευσε μιλώντας στο Capital.gr, αναφέροντας πως δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο και πως δεν είναι στο ενδιαφέρον του.

Το ποιος εν τέλει θα "επαναφέρει" στην Ελλάδα το brand της Ολλανδικής Spar και αν θα είναι από τον χώρο του λιανεμπορίου τροφίμων ή όχι, μένει να αποδειχθεί. Το ενδιαφέρον για την αγορά είναι ότι το συγκεκριμένο brand, το οποίο το έφερε στην Ελλάδα το 1969 ο Βερόπουλος μέσω μιας συμφωνίας η οποία άντεξε όσο και το δίκτυο του πριν περάσει στον έλεγχο της Παντελιάδης, είναι γνωστό στους ξένους και δη στους τουρίστες. Αυτό από μόνο μπορεί να ξανανακατέψει την "τράπουλα" στην εγχώρια αγορά και μάλιστα σε περιοχές, όπου λόγω του τουρισμού έχουν ανάπτυξη και οι ξένοι τουρίστες και δη οι Βορειοευρωπαίοι γνωρίζουν το συγκεκριμένο brand. 


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δείτε τo πλούσιο στήθος της Χριστίνας Κολέτσα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Θυμάστε το καυτό ατύχημα της Χριστίνας Κολέτσα στο Fame Story; Η σέξι τραγουδίστρια έβγαλε την μπλούζα της μπροστά στην κάμερα και μας αποκάλυψε το υπέροχο στήθος της! Δείτε την καυτή Χριστίνα Κολέτσα , η οποία άθελά της μας δείχνει το πλούσιο στήθος της σε reality παιχνίδι. Christina Koletsa από hglez12

Oι... απαγορευμένες φωτογραφίες της playmate Ανδρομάχης Ξένου που δεν μπήκαν στο Playboy!!!

Kαι ειλικρινά δεν μπορούμε να βρουμε τον λόγο για τον οποίο έμειναν απ' έξω... ... αυτή η καυτή παρουσία έβαλε φωτιά στο κρεβάτι και στον καναπέ που φωτογραφιζόταν. Αρχικώς είχαν βγει μερικές στην δημοσιότητα, αλλά από ότι φαίνεται το Playboy άφησε και άλλες εκτός... Απολαύστε την σε άκρως αποκαλυπτικές και γυμνές πόζες!    

Ταγμένοι δημοσιογράφοι…

Αχ, βρε Ρεζάν! Τη μνημονεύω συχνά. Όταν παρακολουθώ ειδήσεις στην τηλεόραση. Αχ! Για δημοσιογράφους... όπως κάποτε. Που δεν «πολιτεύονταν». Που είχαν οι κουβέντες τους οντότητα, βαρύτητα. Που έδιναν και όχι έπαιρναν γραμμή. Που τσεκάριζαν 100 φορές τις πληροφορίες τους. Που τους έτρεμαν οι πολιτικοί. Δημοσιογράφοι πρόθυμοι να πληρώσουν και όχι να εξαργυρώσουν. Υπόλογοι στο όνομα που με κόπο έκτιζαν, συνεπείς στο ταμείο της συνείδησή τους, στο κύρος όπως το ζύγιζαν στα μάτια συνανθρώπων και όχι μόνο κομματικών οπαδών. Παρακολουθώ καιρό τώρα το φαινόμενο των δημοσιογράφων «οπαδών». Οι δημοσιογράφοι των παραθύρων μοιάζουν πολιτικοί εκπρόσωποι κομμάτων. Λες και πέφτουν τα μπετά για μελλοντική σταδιοδρομία στην πολιτική. Δύσκολοι καιροί για δημοσιογράφους. Όντως. Μαστίζεται από ανεργία ο κλάδος. Χωρίς διέξοδο το δράμα.  Πάνε οι δόξες, τα μεγαλεία (δεν τα έζησαν όλοι, προς Θεού!). Και η τηλεόραση τινάζει πέταλα ως μέσον. Μόνο στρ...