Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ!...


Oι ισολογισμοί για τα δύο συνεταιριστικά εργοστάσια ΚΟΣΥΣ Α.Σ.Ε. και ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Α.Ε. δείχνουν τα εξής:
ΚΟΣΥΣ Α.Σ.Ε.

Η εταιρεία με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο Ισολογισμό της, για τη χρήση 1.7.2009 έως 30.6.2010, εμφανίζει ζημιές ύψους 83,8 χιλ. €. Μετά το αποτέλεσμα αυτό οι συσσωρευμένες ζημιές της εταιρείας ανέρχονται στο ποσό των 674,6 χιλ. € με συνέπεια τα Ίδια Κεφάλαια να έχουν καταστεί αρνητικά και συγκεκριμένα να έχουν φτάσει στο ποσό των -430,8 χιλ. €. Αν μάλιστα ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις του ορκωτού ελεγκτή λογιστή τότε τα Ίδια Κεφάλαια της εταιρείας θα ήταν επιπλέον επιβαρυμένα με το ποσό των 112 χιλ. € και θα έφταναν στο -542,8 χιλ. €. Τούτο πρακτικά σημαίνει ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 48 του Κ.Ν.2190/1920, κάτι που άλλωστε αναφέρεται και στην έκθεση ελέγχου του ορκωτού ελεγκτή λογιστή. Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο αυτό η εταιρεία μπορεί να λυθεί με δικαστική απόφαση μετά από αίτηση οποιουδήποτε έχει έννομο συμφέρον εάν, μεταξύ άλλων, το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας, όπως προσδιορίζονται στο υπόδειγμα του ισολογισμού που προβλέπεται από το άρθρο 42γ, καταστεί κατώτερο του ενός δεκάτου (1/10) του μετοχικού κεφαλαίου, όπως εν προκειμένω συμβαίνει στην εν λόγω εταιρεία και η γενική συνέλευση δεν λαμβάνει μέτρα κατά το άρθρο 47. Σημειώνεται ότι έννομο συμφέρον για τη λύση της εταιρείας έχει και ο Υπουργός Ανάπτυξης, ή η κατά περίπτωση αρμόδια εποπτεύουσα Αρχή. Για να επανέλθει ο δείκτης των ιδίων κεφαλαίων έστω και οριακά στα επίπεδα που ορίζει ο νόμος απαιτείται μία γενναία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 1 εκατ. €, από τους υφιστάμενους μετόχους. Σ’ αυτήν την περίπτωση ο λόγος Ίδια Κεφάλαια προς μετοχικό κεφάλαιο είναι οριακά πάνω από το 0,50 που απαιτείται από το νόμο. Βέβαια θα πρέπει να ληφθεί υπόψη πως στην περίπτωση που η τρέχουσα χρήση είναι εκ νέου ζημιογόνα θα απαιτηθεί νέα αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας από τους υφιστάμενους μετόχους. Σημειώνεται ότι το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας σήμερα ανέρχεται στο ποσό των 120 χιλ. €.

Παπαβασιλείου Α.Ε. Η τελευταία χρήση (1.7.09 – 30.6.10) έκλεισε με ζημιές 438 χιλ. € περίπου, οι δε συσσωρευμένες ζημίες μετά το αποτέλεσμα αυτό ανήλθαν σε 1.432,1 χιλ. €. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων ανέρχεται σε 94,5 χιλ. €, αλλά αν ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις του ορκωτού ελεγκτή λογιστή τότε έχει καταστεί αρνητικό. Σε κάθε περίπτωση το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων είναι κάτω από το 1/10 του μετοχικού κεφαλαίου και συνεπώς συντρέχουν και εδώ οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 48 του Κ.Ν. 2190/1920, όπως παραπάνω. Στην περίπτωση της «Παπαβασιλείου Α.Ε.» το ελάχιστο ποσό που πρέπει να εισφέρουν οι μέτοχοι με τη μορφή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ώστε να επανέλθει ο δείκτης των ιδίων κεφαλαίων στα επίπεδα που ορίζει ο νόμος ανέρχεται σε 850 χιλ. €. Σε αυτήν την περίπτωση ο λόγος Ίδια κεφάλαια προς μετοχικό κεφάλαιο θα είναι οριακά πάνω από το 0,50 και ισχύει και εδώ πως στην περίπτωση που η τρέχουσα χρήση κλείσει με ζημιές θα απαιτηθεί επιπλέον αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.

Εμείς λοιπόν κρατάμε πως αυτήν την στιγμή οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να κάνει αγωγή στα εργοστάσια με κίνδυνο να κλείσουν ύστερα από δικαστική απόφαση και πως οι μέτοχοι των σταφιδεργοστασίων αυτών θα πρέπει να ρίξουν αρκετά λεφτά για να καλύψουν την ζημιά. Τώρα το κατά πόσο είναι διατεθειμένοι οι μέτοχοι (δηλαδή οι Ενώσεις)να βάλουν λεφτά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...

Ίσως βολεύει κάποιους πονηρούς... να έχουν πάντα ζημιά τα εργοστάσια αυτά για να μπορούν να καλύπτουν παρανομίες...


ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΑΠΤΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40