Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

LATSCO: Τα 24 ολοκαίνουργια τάνκερ και το δυναμικό comeback της οικογένειας Λάτση

Αποτέλεσμα εικόνας για Πάρις Κασιδόκωστασ ναυτιλια 
Ριζική ανανέωση, εκσυγχρονισμός, νέες περιβαλλοντικά φιλικές τεχνολογίες και προφίλ. Τα νέα μεγάλα στοιχήματα της Latsco, του επιχειρηματικού βραχίονα δραστηριοποίησης της οικογένειας Λάτση στον παραδοσιακό κλάδο της ναυτιλίας, ταιριάζουν με το προφίλ του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, ο οποίος τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο τιμόνι της επιχείρησης που διατηρεί γραφεία σε Αθήνα, Λονδίνο και Μονακό.

Διανύοντας την τέταρτη δεκαετία της ζωής του, ο Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης ταύτισε τις πρώτες κινήσεις του ως επικεφαλής της Latsco με αποφάσεις που σηματοδοτούν τη δυναμική επιστροφή στο προσκήνιο μιας εκ των παραδοσιακών δυνάμεων της ελληνικής ναυτιλίας. Άλλωστε, από τις θάλασσες και τον παππού του Πάρη, τον αείμνηστο Γιάννη Λάτση, ξεκίνησε πριν από 70 χρόνια να χτίζεται η επιχειρηματική αυτοκρατορία της οικογένειας, που έφτανε στις αρχές της δεκαετίας του '80 να αριθμεί 90 πλοία. Στην πορεία, και καθώς οι δραστηριότητες του ομίλου εξαπλώθηκαν στους τομείς των χρηματοοικονομικών, της ενέργειας και του real estate, στον πυλώνα της ναυτιλίας ακολουθήθηκε στρατηγική ανανέωσης και πωλήσεων, που οδήγησε, πριν από 10 χρόνια, το 2009, τη Latsco να διαθέτει στόλο 9 πλοίων.

Η μεγάλη επιστροφή ξεκίνησε λίγα χρόνια προτού αναλάβει τα ηνία της εταιρείας o κ. Κασιδόκωστας Λάτσης, το 2012, και συνεχίστηκε μέχρι το 2017 και την ολοκλήρωση του πενταετούς προγράμματος ανανέωσης του στόλου της ναυτιλιακής. Πλέον, η Latsco δίνει το "παρών" στη αγορά έχοντας τριπλασιάσει τον αριθμό των πλοίων της μέσα σε λιγότερο από 10 χρόνια.

"Ζούμε μια ενδιαφέρουσα περίοδο για τη ναυτιλία, κατά την οποία θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο η καινοτομία αλλά και η προσαρμογή σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες. Είναι καθήκον της νέας γενιάς να επιταχύνει τις εξελίξειςπρος αυτή την κατεύθυνση, να αγκαλιάσει αυτήν την προοπτική και να την υλοποιήσει", ανέφερε προ ημερών ο Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης, δίνοντας το στίγμα των προθέσεων αλλά και της στρατηγικής της Latsco.

Ανανέωση
Τι άλλαξε, όμως, τα τελευταία χρόνια από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση και τους στενούς συνεργάτες του, τον διευθύνοντα σύμβουλο της ναυτιλιακής, Γιώργο Μαργαρώνη, και τον οικονομικό διευθυντή, Χρίστο Τριανταφυλλίδη; Μετά τις τελευταίες αγορές η Latsco διαθέτει έναν από τους νεότερους σε ηλικία στόλους δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, έχοντας επενδύσει πάνω από μισό δισ. δολάρια, για την απόκτηση νεότευκτων πλοίων από τα πιο σύγχρονα ναυπηγεία στον κόσμο. Σε αυτή την κατεύθυνση συνετέλεσε και πώληση 6 δεξαμενόπλοιων μεγαλύτερης ηλικίας. Συνολικά στον στόλο της Latsco προστέθηκαν 24 νέα τάνκερ, με αποτέλεσμα να αριθμεί 27 πλοία, στη συντριπτική τους πλειονότητα ηλικίας κάτω των 5 ετών. Η σύνθεσή του περιλαμβάνει 13 πλοία μεταφοράς χημικών προϊόντων πετρελαίου, 5 πλοία μεταφοράς προϊόντων LR2 και 9 πλοία μεταφοράς LPG, εκ των οποίων τα 7 είναι πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου (VLGCs). Τα περισσότερα πλοία του στόλου απασχολούνται με μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα, καθώς η εταιρεία έχει σχέσεις με μεγάλους ναυλωτές, όπως η Shell και η Chevron.

Το σύνολο των επενδύσεων καλύφθηκε από ίδια κεφάλαια και τραπεζική χρηματοδότηση από διεθνείς τράπεζες, με την εταιρεία να μην εξετάζει στο ορατό μέλλον την επιλογή της δημόσιας προσφοράς μετοχών, παρότι ως φιλοσοφία οι χρηματαγορές ταιριάζουν στο προφίλ των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της οικογένειας.

Οι επόμενες κινήσεις που προαναγγέλλει ο επικεφαλής της ναυτιλιακής αφορούν την είσοδο στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, LNG carriers, με την εταιρεία να εξετάζει την απόκτηση δύο νεότευκτων, με option για ακόμα δύο πλοία. Οι αποφάσεις θα συναρτηθούν από την εξέλιξη των συζητήσεων με μεγάλους ναυλωτές όπως η Shell, με τους οποίους υπάρχει συνεργασία και μπορούν να εξασφαλίσουν τη μακροχρόνια απασχόληση των πλοίων.

Το asset play σε φορτηγά και τάνκερ
Εκτός, όμως, από τις μακροπρόθεσμες τοποθετήσεις και την επικείμενη είσοδο στο LNG, κινήσεις γίνονται και με άλλα σχήματα στο πεδίο των αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο την εξασφάλιση βραχυπρόθεσμων υπεραξιών. Πέρυσι το καλοκαίρι, πάντως, ο Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης ανακοίνωσε την είσοδό του στην αγορά του ξηρούφορτίου, στην οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται μέσω της κοινοπραξίας με άλλους επενδυτές Ivy Shipping. Πετύχαμε το κατάλληλο σημείο εισόδου με τις αξίες των πλοίων σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, εξηγεί ο επιχειρηματίας, που απέκτησε τέσσερα Supramax φορτηγά, ηλικίας 6 ετών το καθένα. Πρόκειται για κινήσεις με χρονικόορίζοντα 3-4 ετών, προκειμένου να αξιοποιηθεί το ανοδικό μομέντουμ της αγοράς. Το ίδιο συνέβη και με την απόκτηση δύο δεξαμενόπλοιων από τον όμιλο Χανδρή, από κοινοπραξία που συστήθηκε από κοινού με επενδυτές και η οποία έχει ως στόχο τη δραστηριοποίηση στη δευτερογενή αγορά των τάνκερ.

Η παράδοση και η νέα εποχή
Όλα άρχισαν το 1947, όταν ο Γιάννης Λάτσης, απέκτησε από την οικογένεια Νομικού το πρώτο του φορτηγό και έκτοτε έχτισε σταδιακά μια ναυτιλιακή υπερδύναμη, της οποίας η ιστορία συνεχίζεται σήμερα από τον εγγονό του. Από τα εμπορικά και την ακτοπλοΐα έφτασε στα δεξαμενόπλοια, αποκτώντας σχέσεις με τη Σαουδική Αραβία, που δεν περιορίστηκαν μόνο στη ναυτιλία. Σήμερα η σκυτάλη της παραδοσιακής δραστηριότητας της ναυτιλίας έχει περάσει στην τρίτη γενιά, με τον επικεφαλής της Latsco να δηλώνει έτοιμος να αντιμετωπίσει τη διπλή πρόκληση που αφορά από τη μια πλευρά το βιώσιμο μέλλον και τον εκσυχρονισμό της ναυτιλιακής βιομηχανίας και από την άλλη την εθνική προσπάθεια επενδυτικής ανάταξης της χώρας. Ειδικά για τον δεύτερο στόχο, ο κ. Κασιδόκωστας Λάτσης ήταν ξεκάθαρος στη δέσμευσή του: "Ευθύνη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων της χώρας να ηγηθούν των επενδύσεων, δίνοντας σήμα εμπιστοσύνης προς τη διεθνή επενδυτική κοινότητα".
Πηγή capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40