Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μενδώνη: Έως τις 20 Ιανουαρίου το πόρισμα για τα οστά της Αμφίπολης

Μενδώνη: Έως τις 20 Ιανουαρίου το πόρισμα για τα οστά της Αμφίπολης

Πρόκειται για τα αποτελέσματα της μακροσκοπικής μελέτης του οστεολογικού υλικού από τον τέταρτο χώρο, εξήγησε η ΓΓ του υπ. Πολιτισμού

«Ως τις 20 Ιανουαρίου θα δοθούν τα αποτελέσματα της μακροσκοπικής μελέτης του οστεολογικού υλικού από τον τέταρτο χώρο του ταφικού συγκροτήματος στην Αμφίπολη, καθώς και επιπλέον πληροφορίες για τη γεωφυσική διασκόπηση που διενεργείται στον λόφο Καστά», δήλωσε η ΓΓ του ΥΠΠΟΑ Λίνα Μενδώνη από το αμφιθέατρο του υπουργείου Πολιτισμού, όπου συνεδρίασε πρώτη φορά για το 2015 το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Επεσήμανε, δε, ότι πρόκειται για ημερομηνία που είχε προαναγγελθεί πολύ πριν την προκήρυξη των εκλογών.

Ως προς τον καθιερωμένο απολογισμό για τη χρονιά που πέρασε, η κυρία Μενδώνη ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι το ΚΑΣ σε 42 συνεδριάσεις του το 2014 εξέτασε 1.477 θέματα, τα οποία βρίσκονται «σε μια ισορροπία με τις προηγούμενες χρονιές», όπως είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας, ότι «η περασμένη ήταν μια χρονιά με έναν αριθμό θεμάτων που μας επιτρέπει να μην έχουμε καθυστερήσεις. Συνεπώς, αυτά που λέγονταν στο παρελθόν, ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται στο ΚΑΣ, δεν ισχύουν. Το Συμβούλιο δεν έχει θέματα, παρά για να συμπληρώνει κάθε βδομάδα τη διάταξή του. Αυτό είναι μια συλλογική επιτυχία, όπως εξάλλου και όλη η δουλειά του ΚΑΣ», τόνισε. Επίσης, σημείωσε, ότι από το σύνολο των πράξεών του, οι 1.401 ήταν ομόφωνες, υπήρχε δηλαδή μια ομοφωνία της τάξης του 95%, ποσοστό παρόμοιο με εκείνο των προηγούμενων χρόνων. «Αυτό δείχνει ότι όλοι κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Δύο ή τρεις αποφάσεις είχαν οριακή πλειοψηφία, όλες οι άλλες είχαν μια πολύ ικανοποιητική πλειοψηφία», συμπλήρωσε η γενική γραμματέας.

Επίσης, σημειώθηκε, ότι εντός του 2014 έγιναν 10 αυτοψίες από μέλη του ΚΑΣ, ενώ ως προς τις εισηγήσεις των Διευθύνσεων για άλλη μια χρονιά το βάρος είχε η Διεύθυνση Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων (ΔΙΠΚΑ), δηλαδή 581 θέματα (40%), ενώ 507 (34%) εισηγήθηκε η Διεύθυνση Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων (34%). Επίσης, 181 θέματα αφορούσαν μελέτες συντήρησης, αποκατάστασης και ανάδειξης αρχαιολογικών χώρων και μνημείων, που κατά κύριο λόγο σχετίζονται με τα έργα που εκτελούν οι ίδιες οι υπηρεσίες στα πλαίσια του ΕΣΠΑ. Το 2013 τα θέματα αυτά ήταν 262, «λογικό να ήταν περισσότερα, καθώς βρισκόμασταν στη μέση και ακόμα τα έργα είχαν δυνατότητα να τροποποιήσουν μελέτες», τόνισε η κ. Μενδώνη. ΄Αλλοι αριθμοί αφορούν στις άδειες κινηματογράφησης και ψηφιοποίησης πολιτιστικού αποθέματος που για το 2014 ήταν 168 (154 πέρσι). «Κι εδώ υπάρχει μια ισορροπία, με την ίδια λογική. Οι υπηρεσίες θέλησαν να ‘ανοίξουν΄ κι αυτή τη δυνατότητα", είπε.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, τα αιτήματα των ιδιωτών για οικοδόμηση, ανακατασκευή, επισκευές κτιρίων κι άλλων εγκαταστάσεων είχαν μια μικρή ανάκαμψη σε σχέση με πέρσι (127 το 2014, έναντι 94 το 2013), ενώ όσον αφορά σε μικρά και μεγάλα δημόσια έργα, τα θέματα που απασχόλησαν πέρσι το Συμβούλιο ήταν 82 και 77 αντίστοιχα. Οι κηρύξεις και αναοριοθετήσεις ήταν 75 (79 το 2013), πολύ περισσότερες από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, καθώς, όπως τονίστηκε, είναι άμεσα συνδεδεμένες με το έργο του Αρχαιολογικού Κτηματολογίου. Επίσης, από το σύνολο των θεμάτων, τα 1.360 εισήχθησαν για πρώτη φορά, δηλαδή πολύ λίγα θέματα επανήλθαν στο ΚΑΣ, γεγονός που δείχνει, ότι «οι υπηρεσίες και το Συμβούλιο λειτουργούν με τρόπο σαφή και ξεκάθαρο και πως είναι μάλλον μύθος τα περί καθυστερήσεων εξαιτίας των αρχαιολογικών υπηρεσιών», όπως δήλωσε η ΓΓ του υπουργείου Πολιτισμού.


http://www.protothema.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40