Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιτέλους! Τέλος στην "καρμανιόλα" Κορίνθου-Πατρών - Σε πόση ώρα θα φτάνουμε Πάτρα - Τρεις οι σταθμοί διοδίων

Επιτέλους! Τέλος στην `καρμανιόλα` Κορίνθου-Πατρών - Σε πόση ώρα θα φτάνουμε Πάτρα - Τρεις οι σταθμοί διοδίων

- Στο 60% έχει φτάσει η πρόοδος των εργασιών στον οδικό άξονα της Ολυμπίας οδού - Σήμερα το σκαπτικό μηχάνημα "διαπέρασε" το βουνό στη σήραγγα στην Παναγοπούλα - 2.200 άτομα απασχολούνται στα εργοτάξια τονώνοντας την τοπική οικονομία - "Θα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα της περιοχής" λέει ο ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Οι εργασίες κατασκευής στον οδικό άξονα της Ολυμπίας Οδού, από την Κόρινθο μέχρι και την Πάτρα, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ενώ η συνολική πρόοδος των εργασιών, έχει φθάσει το 60%. Ταυτόχρονα, πάνω από 20 εργοταξιακές ζώνες εκτείνονται σε μήκος 120 χιλιομέτρων, δηλαδή από τον ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου, μέχρι και την περιμετρική της Πάτρας.

Όσον αφορά στους εργαζόμενους, σήμερα απασχολούνται στα εργοτάξια 2.200 άτομα ενώ σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό, σημαντική είναι η τόνωση της τοπικής οικονομίας από τους έμμεσα απασχολούμενους, όπως τοπικοί προμηθευτές, προσωπικό μικρών υπεργολάβων και άλλες επιχειρήσεις.

Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν κατά την διάρκεια επίσκεψης εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης στο εργοτάξιο του Δερβενίου στην Κορινθία, στο εργοτάξιο που βρίσκεται στα Μαύρα Λιθάρια, στα σύνορα Αχαΐας, Κορινθίας, καθώς και στο εργοτάξιο της Παναγοπούλας, στην Αχαΐα.

Επίσης, όπως αναφέρθηκε, οι γεωλογικές συνθήκες οι γεωτεχνικές δυσκολίες και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών, 
καθώς και οι απαιτήσεις των σύγχρονων προδιαγραφών χάραξης αυτοκινητόδρομων επιβάλλουν την κατασκευή μεγάλου αριθμού σηράγγων.

Κατά 83% έχει ολοκληρωθεί το έργο


Σήμερα λοιπόν κατασκευάζονται από την Πάτρα έως την Κόρινθο, πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων
ενώ παρά τις δυσκολίες η φάση κατασκευής τους είναι κατά 83% ολοκληρωμένη. 
Μάλιστα, η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητοδρόμου είναι στην περιοχή Παναγοπούλα Αχαΐας, η οποία έχει μήκος πάνω από τέσσερα χιλιόμετρα και είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες της χώρας.

Σήμερα, έγινε το τελικό στάδιο διάνοιξης σήραγγας στην Παναγοπούλα, όπου το σκαπτικό μηχάνημα "διαπέρασε" το βουνό και αποκάλυψε την ανατολική πλευρά της σήραγγας.
Λίγα λεπτά αργότερα, εργαζόμενοι εγκαινίασαν την διάνοιξη, σπάζοντας δυο σαμπάνιες, στο μπροστινό τμήμα του σκαπτικού μηχανήματος.

Θα κερδίζουν χρόνο οι οδηγοί


Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι οδηγοί θα κάνουν την απόσταση Κόρινθος - Πάτρα σε 50 λεπτά, με τρία διόδια, για τα οποία ακόμα δεν έχει καθοριστεί το ύψος του αντιτίμου. Οι οδηγοί δηλαδή θα κερδίζουν 15 με 20 λεπτά, συγκριτικά με το χρόνο που χρειάζονται σήμερα. 


"Θα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα μιας ολόκληρης περιοχής"

Σε δηλώσεις που έκανε μετά την διάνοιξη, ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατασιφάρας, τόνισε, ότι "η Ολυμπία Οδός είναι η μεγαλύτερη αναπτυξιακή οδική αρτηρία της περιφέρειάς μας αλλά και ολόκληρης της χώρας
ενώ όπως πρόσθεσε, "με την ολοκλήρωση του νέου αυτοκινητόδρομου, θα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα μιας ολόκληρης περιοχής".

Γέφυρες και διαβάσεις


Στο μεταξύ, ακόμη ένα από τα χαρακτηριστικά του έργου είναι οι γέφυρες και οι διαβάσεις. 
Ειδικότερα οι εργασίες στις 47 γέφυρες, στις 22 άνω διαβάσεις και στις 140 κάτω διαβάσεις, στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 58%. Επίσης οι 43 από τις γέφυρες είναι μεγαλύτερες των 25 μέτρων, 
ενώ η μεγαλύτερη είναι αυτή του ποταμού Κράθι, στην Ακράτα Αχαΐας, η οποία έχει μήκος 190 μέτρα.

Όμως, ένα από τα ανοικτά τεχνικά ζητήματα του έργου είναι τα σημεία όπου ο οδικός άξονας συναντάται με το υπό κατασκευή σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας στο εργοτάξιο του Δερβενίου, "στην περιοχή αυτή εμπλέκονται και εργασίες της ΕΡΓΟΣΕ, οι οποίες έχουν το δικό τους χρονοδιάγραμμα, αλλά θα υπάρξει συνεργασία, αφού δεν παύει να είναι ένα δύσκολο σημείο αλληλεμπλοκής".
Ακόμη, ο Παναγιώτης Παπανικόλας πρόσθεσε, ότι ο οδικός άξονας και το σιδηροδρομικό δίκτυο συναντώνται σε οκτώ σημεία, που χαρακτηρίζονται από τα πιο δύσκολα. Όμως, όπως σημείωσε, "έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες σε αρκετά σημεία, όπου υπάρχει ανάδοχος από την ΕΡΓΟΣΕ, δηλαδή στο κομμάτι από Κιάτο μέχρι Ροδοδάφνη". Ακόμη, όπως ανέφερε, "υπάρχουν και άλλα σημεία, τα οποία δεν είναι τόσο κρίσιμα και περιμένουμε κάποιες εντολές για να προχωρήσουν και εκεί οι εργασίες".

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν οι εργασίες στα σημεία που συναντώνται ο οδικός άξονας με τον σιδηρόδρομο μπορεί να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του δρόμου ανέφερε: "Κανονικά όχι, αλλά ενδέχεται να δημιουργηθούν κάποια σημεία εμπλοκής".

Οδική ασφάλεια


Σχετικά με τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας, η Ολυμπία Οδός αναφέρει, ότι από την ημέρα έναρξης παραχώρησης τον Αύγουστο του 2008 μέχρι και σήμερα οι προσπάθειες για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας έχουν αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με την Ολυμπία Οδό, συγκρίνοντας τα στοιχεία του πρώτου έτους της παραχώρησης με το 2013 ο συνολικός αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων και των θυμάτων παρουσιάζει μείωση της τάξης του 80% στο σύνολο του οδικού άξονα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΝΕΡΙΤ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40