Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΤΣΙ ΠΗΡΕ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ

Έτσι πήρε ο Μπόμπολας και τα διόδια της ΕγνατίαςΠώς το ελληνικό δημόσιο ξεπούλησε στους μεγαλοεργολάβους το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα
Τις αποκαλύψεις για τις δράσεις των μεγαλοεργολάβων και την «ύποπτη» σχέση τους με την κυβέρνηση συνεχίζει το Newsbomb.gr .
Από τις 21 Σεπτεμβρίου το Newsbomb.gr είχε αποκαλύψει τον φωτογραφικό διαγωνισμό της κυβέρνησης για τα διόδια της Εγνατίας. Η διοίκηση της εταιρείας είχε προχωρήσει  από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.
Το υπουργείο Υποδομών φρόντισε, μάλιστα, να θέσει προϋποθέσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τις οποίες πληρούσαν μόνο συγκεκριμένες εταιρείες.
Είχε προηγηθεί από τον περασμένο χειμώνα η κατεπείγουσα τροπολογία που φρόντισε να περάσει, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
Ο υπουργός βιαζόταν τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που τη συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα, τακτική συνηθισμένη στη Βουλή των μνημονιακών κυβερνήσεων.
Η βιασύνη του Χρυσοχοΐδη δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, μόνο στο... ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά και στην εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.
Λίγους μήνες μετά, το ελληνικό δημόσιο αποφασίζει το ξεπούλημα της Εγνατίας οδού – που σημειωτέον κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο – δίνοντας στους μεγαλοεργολάβους και… προίκα 20 σταθμούς διοδίων.
Ο «φωτογραφικός» διαγωνισμός
Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα έπρεπε να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κρινόταν από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.
Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίστηκαν:
- η χρηματοοικονομική επάρκεια, πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013
- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και
- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στη λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.
Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες - κολοσσοί μπορούσαν να «παίξουν» σε αυτό το διαγωνισμό και μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού.
Έτσι ακριβώς και έγινε! Στο διαγωνισμό που προκήρυξε η Εγνατία συμμετείχαν μόλις δύο εταιρείες:
Η εταιρεία «Αττικές Διαδρομές» του κ. Μπόμπολα και η «Κλέαρχος Ρούτσης ΑΕ».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η δεύτερη εταιρεία έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με τον «ΑΚΤΩΡΑ» και τον κ. Μπόμπολα…
Στο διαγωνισμό επιθυμούσαν να μπουν και άλλες εταιρείες, οι οποίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον και ζήτησαν μια παράταση 15 ημερών για να καταθέσουν τις προσφορές τους.
Πληροφορίες του Newsbomb.gr αναφέρουν ότι η προσφορά μίας εκ των εταιρειών, η οποία πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις, ήταν όχι απλά καλύτερη, αλλά θα απέφερε και κέρδος στο ελληνικό δημόσιο κατά 4 εκατ. ευρώ!
Η απόφαση όμως ήταν ειλημμένη. Η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει να ξεπουλήσει την Εγνατία στους «εκλεκτούς»...
Για να δικαιολογήσει μάλιστα την απόφασή της, αρνήθηκε να δώσει παράταση που ζήτησαν οι άλλες εταιρείες και με συνοπτικές διαδικασίες τις απέκλεισε από το διαγωνισμό.
Αξίζει να σημειώσουμε πως σε εξέλιξη είναι και ακόμη ένας διαγωνισμός και αφορά λειτουργία-συντήρηση της Εγνατίας-κάθετων αξόνων μέχρι το 2018, ύψους 122 εκ.ευρώ.  
Για να δούμε ποιες διαδικασίες θα ακολουθηθούν και εκεί…
Χρυσές δουλειές...
Η διαχείριση των σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού περνάει λοιπόν στην «Αττικές Διαδρομές» για τέσσερα χρόνια, καθώς η εταιρεία ανακηρύχθηκε προτιμητέος ανάδοχος.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη λειτουργία των υφιστάμενων σταθμών διοδίων της Εγνατίας, τη συντήρησή τους, την τεχνική τους υποστήριξη, καθώς και την καταμέτρηση και μεταφορά των εισπράξεων. Ενδέχεται ακόμη να αναλάβει και τη λειτουργία των νέων σταθμών που αναμένεται να κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες της Εγνατίας, κάτι που θα προβλέπεται σε σύμβαση που θα υπογραφεί στο μέλλον.
Σήμερα στην Εγνατία λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων και ειδικότερα, στα Μάλγαρα (πρώην ΤΕΟ), στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).
Όλα για τους ιδιώτες…
Η κυβέρνηση με το σχέδιο αποκρατικοποίησης της Εγνατίας κατάφερε να ξεπουλήσει το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη τη Ελλάδα.
Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και «φορτωμένοι» με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!
Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.
Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή τη στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.
Εδώ και τώρα, παρέμβαση εισαγγελέα για το ξεπούλημα της περιουσίας του ελληνικού λαού.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40